Po debiucie w RWD Cup miałem sporo przemyśleń dotyczących kolejnych startów. Priorytetem dla mnie jest zdobywanie doświadczenia, które rośnie wraz z ilością przejechanych kilometrów wyścigowych. Uznałem też, że warto sprawdzić się w walce na torze z innymi autami, nie tylko RWD.
W wyniki tych przemyśleń, uznałem iż w kolejnych zawodach zgłoszę się w kategorii SuperNational -2000. To kategoria, w której startują mocno zmodyfikowane auta, znacznie mocniejsze od naszego BMW. Nie planowałem zmiamy specyfikacji auta aby nie zamykać sobie drogi do powrotu do RWD Cup, gdybym podjął taką decyzję po tej rundzie.




Zespół Fan Auto wykonał tylko to, co było możliwe w krótkim czasie i nie generowało kosztów. Taką zmianą były 17 calowe koła z oponami typu slick. Na korzyść naszego BMW miała przemawiać wytrzymałość.
Całe zawody okazały się fantastyczną przygodą. Sama obecność wśród bardzo mocnych aut podnosiła adrenalinę. Start pierwszej kwalifikacji pokazał gdzie jest nasze miejsce. Konkurenci ruszyli a czerwone BMW zostało z tyłu. Ku mojemu zdziwieniu, z okrążenia na okrążenie odrabiałem straty i na metę wjechałem mając kontakt z konkurentem w Peugeot 206.


W kolejnej kwalifikacji start był już bardziej efektywny i walka toczyła się przez cały bieg. Finalnie kwalifikacje zakończyłem na P7 w Supernational -2000. Co ciekawe, wynik kwalifikacji dał mi miejsce rezerwowe w Półfinale SuperNational a także w Półfinale SuperNational -2000.
Z uwagi na awarie i uszkodzenia konkurentów, miejsce rezerwowe przełożyło się na start w półfinale SN. W tym wyścigu dojechałem na 5 miejscu zaś Półfinał SN -2000 ukończyłem na miejscu 3 co dało mi niespodziewany awans do finału.
Wyścig finałowy przebiegł zgodnie z planem i na mecie zameldowałem się na P5. Tym samym zdobyłem pierwsze punkty w Mistrzostwach Polski RallyCross oraz jednocześnie pierwsze punkty w Mistrzostwach RallyCross Europy Centralnej.
Wynik na mecie przekroczył moje najśmielsze oczekiwania. Biorąc pod uwagę mocną konkurencję, jaka przyjechała z zagranicy, liczyłem tylko na zdobywanie doświadczeń. Jak się okazało, strategia teamu Fan Auto zadziałała.
Wyniki są na mecie i wyglądają nastepująco:
- SuperTouringCars 2000- | 5 miejsce (Mistrzostwa Europy Centralnej)
- SuperNational -2000 | 5 miejsce (Mistrzostwa Polski)
- SuperTouringCars 2000- | 5 miejsce (Mistrzostwa Czech)
- SuperNational | 17 miejsce (Mistrzostwa Polski)
Do zobaczenia za miesiąc na torze w Słomczynie.